• september 2004

18 september 2004

Spetterende najaarsdag

Spetterende najaarsdag 14-09-04 60x80 cm

Het waaide flink, mijn ezel moest met stenen verzwaard en nog dreigde de boel almaar óm te gaan. Buiten werken is werken met hindernissen. Wat je dan daarvoor terug krijgt zijn de invloeden van dat weer. Luchten zoals je die alleen in de herfst krijgt te zien. Het water golft en slaat tegen de kanten. De zon zorgt voor drama. Verzin dát maar eens. En als het goed gaat op zo’n dag prijs ik me gelukkig schilder te zijn en hier te leven.

Ingezonden door Frank Dekkers om 13:34 uur | Reacties (0) | Terug naar boven

7 september 2004

Kabels verleggen

http://www.stichtinglekdijk.nl/afbeeldingen/PICT0001 (640 x 480).html

Langs de Lekdijk op Tienhoven en Achthoven worden de kabels in de grond verlegd voor de komende dijkverzwaring.

Ingezonden door Ina Renes om 21:24 uur | Reacties (0) | Terug naar boven

1 september 2004

De website van Stichting Lekdijk

Na 10 maanden hard werken willen wij u een paar feiten over onze website presenteren.

usage

Enkele getallen:

• Gemiddeld aantal bezoeken per dag -> 77;
  • gemiddeld aantal pagina’s per dag -> 305;
  • aantal hosts per maand -> 1.021;
  • aantal bezoeken t/m augustus -> 13.101;
  • aantal auteurs -> 6;
  • aantal artikelen -> 106;
  • aantal reacties -> 7;
  • aantal afbeeldingen -> 139.

Stichting Lekdijk wil met deze website een ontmoetingsplaats bieden aan dijkbewoners en andere belangstellenden om hun ideeën, foto’s, feiten en meningen te delen. Hiervoor staat gedurende ongeveer een week, ieder gepubliceerd artikel open voor reactie’s.

Stichting Lekdijk kan nog auteurs en fotografen gebruiken. Als u belangstelling heeft om op deze website te publiceren stuur dan een e-mail naar info@stichtinglekdijk.nl.

Stichting Lekdijk is lid van Den Hâneker, Zuidhollands Landschap, Stichting Heemschut, de Historische Verenigingen Lexmond en Ameide en houdt een oogje in het zeil voor De Rijksdienst voor het Oudheidkundig Bodemarchief.

De dijkverzwaring gaat deze maand beginnen en zal zeker tot midden 2008 duren. Stichting Lekdijk is er klaar voor, u ook?

Ingezonden door Leon Segond om 10:48 uur | Reacties (0) | Terug naar boven