Rubriek archief: Inhoud / Over de stichting / Sponsors

Bekijk de diavoorstelling

• Sponsors
    · Omdat een dijk leeft in alle facetten · Rabobank Vianen-Meerkerk · Rabobank Alblasserwaard-Lekstreek · Hoogheemraadschap van de Alblasserwaard en de Vijfheerenlanden

10 februari 2005

Omdat een dijk leeft in alle facetten

logo full color.jpg

Enige tijd geleden heeft Stichting Lekdijk een subsidie aangevraagd bij de Provincie Zuid-Holland. Deze subsidie wordt speciaal gegeven aan projecten in de kleine kernen. Voor het project ‘Lekdijk Alblasserwaard in de picture omdat een dijk leeft in alle facetten’, is de subsidie goedgekeurd. Wij kunnen nu weer verder gaan met de organisatie van fototentoonstellingen. De dijkverzwaring binnen Zederik kan in het licht gezet worden. We hebben het geld toegekend gekregen omdat het ten behoeve komt van regionale kennisoverdracht door middel van fotoprojecten van Stichting Lekdijk. Omdat de dijkverzwaring later dan verwacht nu pas is gestart, is het voornemen u spoedig te verwelkomen op de tentoonstelling. Het ligt in de bedoeling dat de eerste van de reeks op Sluis zal plaats vinden. Nadere berichten zullen op de website en in de regionale kranten bekend gemaakt worden.

Ingezonden door Ina Renes om 21:44 uur | Reacties (0) | Terug naar boven

25 maart 2004

Rabobank Vianen-Meerkerk

Wij danken de Rabobank Vianen-Meerkerk hartelijk voor het bedrag van 1.000 Euro voor ons project Lekdijk Alblasserwaard in de picture, omdat een dijk leeft in alle facetten.

Ingezonden door Ina Renes om 20:57 uur | Reacties (0) | Terug naar boven

23 februari 2004

Rabobank Alblasserwaard-Lekstreek

De Rabobank Alblasserwaard-Lekstreek heeft een subsidie van 250 Euro toegekend.

Ingezonden door Leon Segond om 23:21 uur | Reacties (0) | Terug naar boven

23 januari 2004

Hoogheemraadschap van de Alblasserwaard en de Vijfheerenlanden

Het Hoogheemraadschap van de Alblasserwaard en de Vijfheerenlanden heeft een bijdrage toegezegd.

Ingezonden door Leon Segond om 23:24 uur | Reacties (0) | Terug naar boven